Laste retsept: beebipasta spinati, kõrvitsa ja brokoliga

7:30 PM Valerie Ohata 0 Comments



Aabitsa makaronid spinati, kõrvitsa, brokoli ja oliiviõliga.
Vahepeal teen enda väikesele 1a2k vana lapsele erinevate maitsetega pastat, täna õhtusöögiks oli siis selline pasta. Ma ei lisa mingeid muid maitseaineid aga võib vabalt lisada soolat, basiiliku, oreganot vms, mida teie laps sööb. Minul on selline "tervislikum" variant :)

Laktoosi-, piimavalgu-, muna-, suhkru- ja soolavaba. Vegan.

Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).

Facebooki leht: Body temperature
Instagram: Valerie Ohata


Koostisained:

- makaronid (minul on Tartu Milli oma)
- kõrvits (mina kasutan Hokkaido kõrvitsa, mida müüakse Rimis, kuna see on kõige maitsvam)
- külmutatud ja hakitud spinat
- külmpressitud oliiviõli

Valmistamine:

Mina teen kõik tunnete järgi, kunagi ei mõõda koguseid ja gramme. Kasutage nii palju tooraineid, kui teie laps suudab ära süüa. Vala vesi potti (vee kogus sõltub toorainete kogusest), pane pott pliidi peale, lisa spinat, lõigatud kõrvits ja brokoli, lase keema. Keeda 5-7 minutit suurel kuumusel, seejärel lisa makaronid ja alanda kuumust. Keeda makaronid koos juurviljadega nii kaua, kui makaronid ja juurviljad on pehmed (umbes 10-12 minutit, sõltub makaronide tüübist). Kui on vett jäänud üle, siis kurna. Lase pastal natukene jahtuda, pärast lisa oliiviõli (umbes 1 teelusikas) ja sega.
Pasta on valmis :)


Teie,
V.O.


Kui kasutate minu retsepte, siis palun ka viidata mu blogile. Minu fotode kasutamine on keelatud, kui pole minuga teisiti kokkulepitud.

You Might Also Like

0 comments: