Retsept: lihtne sai

9:42 PM Valerie Ohata 0 Comments



Kuna enamus meist on tänase päeva seisuga veedavad aega kodus, siis on aeg proovida teha ka midagi uut.
Mina siis otsustasin proovida ise teha saia. Aga mu tingimus oli, et see peab olema väga lihtne retsept, kuna ma pole kunagi varem teinud pärmitainast.
Ehk siis see on minu esimene pärmiga tehtud retsept ja mu esimene isetehtud sai. Ja ma ütlen teile, et see on imeline! Väga lihtne 5-minutiline ettevalmistus aga mis sai tuleb välja - uskumatu!
Kui soovite nautida saia, siis varuge 12-24 tundi ehk tehke päev enne tainas valmis ja saate juba järgmisel päeval seda küpsetada.
Teil läheb vaja väiksemat sorti malmpott. Ma õnneks sain isalt ühe sellise, mis ideaalselt sobis saia tegemiseks.
Hiljem saate juba proovida teha lisanditega saia ehk lisada, näiteks, küüsluku, sibulat, seemneid jne.

Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).

Facebooki leht: Body temperature
Instagram: valerie_ohata


Koostisosad:

- 500 g nisujahu
- 7 g soola
- 0.25 tl kuivpärmi
- 450 g sooja vett
- 1.5 spl oliiviõli


Valmistamine:

1) Sega kausis nisujahu, sool ja kuivpärm.
2) Lisa soe vesi ja sega tainas kas käega või lusikaga.
3) Kata kauss puhta rätikuga ning pane 12-24 h kerkima toatemperatuuril.
4) Mitu tundi (2-4) enne küpsetamist sega tainas veel kord, kata rätikuga ning jäta kerkima.
5) Soojenda ahi 230C.
6) Pane malmpott koos kaanega soojendatud ahju 10 minutiks.
7) Võta malmpott ahjust välja, lisa potti oliiviõli, määri sellega poti seinad ning pane tainas potti. Piserda veidi oliiviõli ka taina peale.
8) Kata kaanega ning pane ahju 30 minutiks.
9) Võta kaas ära ning küpseta 15 minutit veel, et sai oleks kuldpruun.
10) Võta sai ahjust välja ja lase jahtuda 30 minutit malmpotis ilma kaaneta.


Teie,
V.O.


Originaalretsept nami-nami.ee: Lihtne potisai


Kui kasutate minu retsepte, siis palun ka viidata mu blogile. Minu fotode kasutamine on keelatud, kui pole minuga teisiti kokkulepitud.

You Might Also Like

0 comments: