Retsept: kapsarullid tomati-hapukoore kastmes

6:15 PM Valerie Ohata 0 Comments



Me kõik proovime teha midagi uut ja need on mu esimesed ise tehtud kapsarullid. Ja mis hea maitsega nad tulid välja!
Kuna ma keedan riisi riisikeetjas, siis üleliigne riis läheb sügavkülma ning on hea ja mugav võtta sealt ning sulatada mikrolaineahjus. Võite proovida sama teha, siis ei pea iga kord eraldi keetma riisi kapsarullide jaoks.
Kanapuljongi võib asendada mingi muu puljongiga. Või üldse kasutada vett koos meelepäraste maitseainetega.
Piima asemel võib kasutada ka vett.
Juurde sobib hästi keedukartul :)
Retsept on all.

Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).

Facebooki leht: Body temperature
Instagram: valerie_ohata


Koostisosad:

- 1/2 kapsapead (14 lehte)
- 200 g riisi (keedetud riisi kaal)
- 500 g hakkliha (kodune)
- 2 sibulat
- 1 suur porgand
- sool
- pipar
- kanapuljong
- looberlehed
- 100 g tomatipastat
- 200 g hapukoort (20%)
- 1/2 klaasi piima


Valmistamine:

1) Pane suur pott veega keema. Eralda kapsalehed ning pane keeva vee sisse kuni kapsalehed on pehmed, siis võta need välja.
2) Riivi porgand, tükelda sibul. Prae porgand koos sibulaga paar minutit.
3) Keeda riis valmis (mul oli juba keedetud ja külmutatud), jahuta.
4) Sega kausis riis, hakkliha, sibul koos porgandiga, sool, pipar ja piim.
5) Pane kapsalehele üks supilusikas hakklihamassi ning rulli kinni.
6) Pane kapsarullid pannile, pane paar looberlehte peale ning vala puljong kapsarullide peale. Puljong ei pea täielikult katma kapsarullid, umbes 1/3 jääb katmata. Mina võtsin tavalise vee ning raputasin peale Jaapanist toodud kanapuljongipulber, te võite kasutada näiteks Galina Blanca oma maitse järgi (lisage ja proovige puljong kuni see tuleb ideaalse maitsega).
7) Hauta tasasel tulel kaane all umbes 20-25 min.
8) Valmista kaste: sega hapukoor ja tomatipasta.
9) Vala kaste kapsarullide peale ja hauta kaane all 15 minutit veel.


Teie,
V.O.


Kui kasutate minu retsepte, siis palun ka viidata mu blogile. Minu fotode kasutamine on keelatud, kui pole minuga teisiti kokkulepitud.

You Might Also Like

0 comments: