Retsept: karaage /jaapanipärane friteeritud kana/

1:22 PM Valerie Ohata 0 Comments



Tere, kallid lugejad!
Lõpuks olen tagasi ja saan teiega tasapisi jagada erinevaid retsepte. Kuna ma lubasin jagada rohkem jaapanipäraseid retsepte, siis siin on üks: meie pere (eriti poja) lemmik kara-age ehk jaapanipärane friteeritud kana.

Retsept on lihtne ja ei nõua suuri ettevalmistusi. Tavaliselt, kui plaanin teha karaage, siis panen hommikul kana marineerima ning lõunaks on see juba valmis küpsetamiseks.
Kodus ma kasutan Jaapanist ostetud ja juba püreeks tehtud küüslauku ning ingverit, kuid küüslauk ning ingver on täiesti meil Eestis saadaval ja saab ise püreeks teha.
Sojakastet müüakse igas toidupoes, mina ostan Jaapani oma nori.ee poest.
Enne, kui ostsin endale need küüslaugu- ja ingveripüreed, siis väga laisk mina kasutasin lihtsalt küüslauguhelbed ja jahvatatud ingverit. Kuid värske kraamiga on ikka tuleb parem maitse :)

Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).

Facebook: Body temperature
Instagram: valerie_ohata


Koostisosad:

- 450-500 g kanakintsuliha
- 1.5 tl küüslaugupüreed (riivitud küüslauku)
- 1.5 tl ingveripüreed (riivitud ingverit)
- 2 spl sojakastet
- natukene pipart
- 1 tl seesamiõli
- 1/2 pudelit taimset õli
- kartulitärklis





Valmistamine:

1) Lõika kana ampsu suurusteks tükkideks.
2) Pane kanatükid kaussi, lisa küüslugu- ning ingveripüree, sojakaste, seesamiõli ja pipar maitse järgi.
3) Sega kana kätega, kata kauss toidukilega ning pane külmikusse paariks tunniks.
4) Vala õli väiksemasse potti ning kuumuta 180C kraadini.
5) Pane kartulitärklis taldrikusse ning võta kanatükid ühekaupa kartulitärklise sisse, kasta mõlemad pooled ning pane kuuma õli sisse.
6) Friteeri kuumas õlis paar minutit kuni kana on kuldpruun.
7) Kata taldrik majapidamispaberiga ning pane valmis kanatükid sinna sisse, et üleliigne õli imenduks paberisse.
8) Serveerida võib koos coleslaw salatiga või majoneesiga.



Teie,
V.O.


Kui kasutate minu retsepte, siis palun ka viidata mu blogile. Minu fotode kasutamine on keelatud, kui pole minuga teisiti kokkulepitud.

You Might Also Like

0 comments: