Retsept: tosca kook rabarberiga

8:00 PM Valerie Ohata 0 Comments



Viimasel ajal olen palju küpsetanud ning katsetanud erinevaid retsepte, mida saan nüüd ka teiega jagada :)
Kui otsite midagi uut, mida saab rabarberiga teha, siis see tosca koogi retsept sobib teile väga hästi. Magus tosca kate sobib ideaalselt koos hapuka rabarberiga. Ma kartsin, et kook jääb kuiv, kuid mu üllatuseks see jäi vägagi mahlane.
Võite kutsuda seda igatpidi: rabarberikook tosca katega, tosca kook rabarberiga, kook rabarberi ja tosca katega aga ikkagi see on deaalne kooslus!

Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).

Facebooki leht: Body temperature
Instagram: valerie_ohata


Koostisosad:

Põhi:

- 150 g toasooja võid
- 2 dl suhkrut
- 3 muna
- 3 dl nisujahu
- 1 tl küpsetuspulbrit
- 250 g rabarberit

Kate:

- 150 g iiriseid
- 1 dl vahukoort
- 50 g võid
- 100 g mandlilaaste


Valmistamine:

Põhi:

1) Vahusta toasoe või suhkruga.
2) Lisa munad ja sega.
3) Lisa nisujahu ning küpsetuspulber ja sega ühtlaseks tainaks.
4) Puhasta ja tükelda rabarber, lisa taina juurde ning sega spatliga.
5) Soojenda ahi 200 kraadini. Vala tainas 25 cm läbimõõduga õlitatud vormi ning pane ahju 20 minutiks.

Kate:

1) Pane potti iirised, koor ja või ning sulata kuni mass muutub siidiseks ja ühtlaseks. Sega pidevalt.
2) Võta tulelt ära ning lisa juurde mandlilaastud, sega.
3) Vala kate eelküpsetatud koogi peale ning küpseta veel 15 minutit.
4) Lase täielikult jahtuda kasvõi üleöö. Järgmiseks päevaks muutub aina mahlasemaks.



Teie,
V.O.


Kui kasutate minu retsepte, siis palun ka viidata mu blogile. Minu fotode kasutamine on keelatud, kui pole minuga teisiti kokkulepitud.


Algretsept OmaMaitse Mai 2012.

You Might Also Like

0 comments: