Retsept: üleöö juustukook moosiga

7:00 PM Valerie Ohata 0 Comments



Miks ma kutsun seda kooki üleöö juustukoogiks? Sest ma hakkasin seda kokkama eelmise päeva õhtul (kell 22.30) ning jätsin seda ülejööks ahju, läksin magama ja hommikuks oli ilus ja maitsev kook valmis.
Moosiks saab kasutada meelepärane moos, kuid soovitan valida pigem hapukamad moosid. Mul oli mustsõstramoos, sobivad ka suurepäraselt mustika, punasesõstra, jõhvika, pohla, vaarika jms moosid.
See juustukook tuleb väga õrn välja. Suhkrukogust võib kindlasti vähendada või lisada rohkem toorjuustu (siis tuleb ka suurem kook).

Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).

Facebooki leht: Body temperature
Instagram: valerie_ohata

Koostisosad:

- 300 g küpsiseid (sobivad tavalised, digestive, täistera, kaera)
- 140 g sulatatud võid
- 250 g suhkrut
- 600 g toatemperatuuri toorjuustu
- 4 spl nisujahu
- 2 tl vanillisuhkrut
- 3 muna
- 200 ml hapukoort
- lemmik moos


Valmistamine:

1) Purusta küpsised kas köögikombainis või käsitsi tainarulliga kotis.
2) Sulata või mikrolaineahjus ning lisa küpsisepuru juurde, sega kätega.
3) Vala purumass küpsetuspaberiga kaetud koogivormi ning suru põhja.
4) Pane 180 kraadini pöördrõhurežiimil soojendatud ahju 10 minutiks.
5) Sega toasoe toorjuust koos suhkruga ühtlaseks, siis lisa jahu, vanillisuhkur, munad ja hapukoor. Sega ühtlaseks massiks.
6) Vala pool toorjuustusegust põhjale ning pane mõned moosi tilgad segule, siis vala ülejäänud toorjuustusegu. Pane juustukoogi pinnale mõned moositilgad ning tee söögipulgaga vms ilusad keerud.
7) Küpseta 10 min samal režiimil, siis vähenda ahjutemperatuur 90 kraadini (pöördõhurežiim) ning küpseta 30 min veel.
8) Lülita ahi välja ja lase koogil seista hommikuni kinnises ahjus. Hommikul tõsta külmkappi mõneks tunniks. Enne serveerimist soovitan hoida natukene väljas :)


Teie,
V.O.



Kui kasutate minu retsepte, siis palun ka viidata mu blogile. Minu fotode kasutamine on keelatud, kui pole minuga teisiti kokkulepitud.


You Might Also Like

0 comments: