Retsept: lihtne galett puuviljadega /vegan/

5:15 PM Valerie Ohata 0 Comments



Selle retseptini mul oli nii pikk tee, kuna ma mõtlesin, et galettid ei ole tegelikult vägagi maitsvad. Aga kuna kodus oli puuvilju, siis miks mitte proovida? Ja ma olin nii hämmingus, et selline lihtne galett (galette?) puuviljadega võib nii maitsev olla! Ja lisaks sellele ka vegan! See galetti retsept on nii unikaalne, et saab kasutada mitte ainult koos puuviljadega, kuid ka igasuguste marjadega. Ma arvan, et isegi moos sobiks sinna väga hästi.
Kuumana võib süüa koos jäätisega aga maitseb ka külmena väga hästi.
Muna ja piimavaba.

Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).

Facebooki leht: Body temperature
Instagram: valerie_ohata

Koostisosad:

- 200 g nisujahu
- 3 spl suhkrut
- 80 g taimset lõhnavaba õli
- 100 g keeva vett
- näpuotsaga soola
- 1/2 tl küpsetuspulbrit
- 1/2 tl vanillisuhkrut
- näpuotsaga kaneeli
- lemmik puuviljad või marjad (ploom, pirn, õun, aprikoos, alõtša, maasikad, vaarikad, sõstrad jms)
- Demera pruun suhkur puistamiseks


Valmistamine:

1) Lase nisujahu läbi sõela kaussi, lisa suhkur, sool, küpsetuspulber, vanillisuhkur, kaneel ning sega spaatliga.
2) Lisa õli ja keev vesi. Sega spaatliga kuni moodustub ühtlane taigen. Kata toidukilega.
3) Valmista täidis: pese ja lõika puuviljad/marjad.
4) Pane taigen küpsetuspaberiga kaetud ahjuplaadile ning rulli õhukeseks ringiks.
5) Puista natukene Demera suhkur keskele ning pane sinna puuviljad/marjad peale. Jäta servadest vaba ruumi.
6) Puista Demera suhkur natukene puuviljade peale ning moodusta ilusad servad või lihtsalt tõsta need keskele.
7) Pane 200 kraadini pöördõhurežiimil soojendatud ahju kuni taigen muutub kuldpruuniks ning puuviljad on pehmed.


Teie,
V.O.



Kui kasutate minu retsepte, siis palun ka viidata mu blogile. Minu fotode kasutamine on keelatud, kui pole minuga teisiti kokkulepitud.


You Might Also Like

0 comments: