Restept: suvikõrvitsapirukas

3:00 PM Valerie Ohata 0 Comments



Ma arvan, et suve lõpuks kõik hakkavad otsima suvikõrvitsa retseptid, mina kaasa arvatud. Mulle vägagi maitseb suvikõrvits, kuna see on neutraalse maitsega ja sobib suppidesse, sooja roogadesse ning pirukatesse. See suvikõrvitsapiruka retsept on väga lihtne ja väga maitsev ja võib olla täitsa vegan, kui valida vegan lehttainas. Maitseb nii soojana, kui ka kõlmena.

Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).

Facebooki leht: Body temperature
Instagram: valerie_ohata

Koostisosad:

- 1 pakk pärmi-lehttainast
- 2 keskmist suvikõrvitsat
- 2 porgandit
- 3 keskmist sibulat
- natukene porrulauku
- paar küüslauguküünt
- 200 g riivitud juustu
- paar tomatit
- sool ja pipar
- õli praadimiseks


Valmistamine:

1) Haki sibul, porrulauk ja küüslauk.
2) Riivi jämeda riiviga suvikõrvitsad ja porgandid.
3) Prae köögiviljad pannil kuni vedelik on aurustunud ning maitsesta soola ja pipraga.
4) Pane tainas küpsetuspaberiga kaetud ahjuplaadile ning rulli laiali. Tee taina äärtele sisselõiged noaga.
5) Jaota köögiviljad tainale ning puista juust peale. Pane poolitatud tomatid juustule.
6) Pane 200 kraadini pöördõhurežiimil soojendatud ahju kuni taigen muutub kuldpruuniks.


Teie,
V.O.



Kui kasutate minu retsepte, siis palun ka viidata mu blogile. Minu fotode kasutamine on keelatud, kui pole minuga teisiti kokkulepitud.


You Might Also Like

0 comments: