Retsept: juustuskoonid

11:43 AM Valerie Ohata 0 Comments



See ei ole klassikaline skoonide retsept, vaid selline lihtsustatud ja kiire variant ilma munata. Klassikalised skoonid võib süüa nii moosi, kui ka vorstiga. Mina aga pakun täna soolast retsepti ehk juustuga skoonid (juustuskoonid).
Need maitsevad hästi nii soojana, kui ka külmana, kas supi juurde või lihtsalt näksimiseks.

Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).

Facebooki leht: Body temperature
Instagram: valerie_ohata


Koostisosad:

- 280 g nisujahu
- 4 g soola
- 1/2 tl sooda
- 2 tl küpsetuspulbrit
- 60 g võid
- 400 g riivitud juustu
- 240 ml keefirit ja natukene veel peale määrimiseks


Valmistamine:

1) Sega kausis omavahel nisujahu, sool, sooda, küpsetuspulber.
2) Riivi kuivainete hulka külm või ning sega.
3) Lisa juust ja keefir ning sega kätega ühtlaseks tainaks.
4) Tee tainast pall ning jaga see kaheks. Pane üks osa pallist jahusele tööpinnale ning rulli 2cm paksuks ringiks. Lõika 8 tükkideks ning pintselda pealt keefiriga ning pane küpsetuspaberiga kaetud ahjuplaadile. Korda sama teise poolega.
5) Pane 200 kraadini soojendatud ahju 20 minutiks. Head nii soojad, kui ka külmad :)


Teie,
V.O.



Kui kasutate minu retsepte, siis palun ka viidata mu blogile. Minu fotode kasutamine on keelatud, kui pole minuga teisiti kokkulepitud.


You Might Also Like

0 comments: