Retsept: kanatiivad laimi-mee-ingverimarinaadis

7:23 PM Valerie Ohata 0 Comments



Mulle tundub, et mu blogis ei ole piisavalt soolaseid retsepte, seega panen nutikene ka tavalisi lõunaks sobivaid retsepte.
Tihti mõtlen kuidas teha kanatiivad kuidagi teistmoodi, mitte tavalise soola-pipraga. See kanatiivade retsept jäi mulle ette sellepärast, et mulle maitseb selline magusa-soolase kooslus ning kõik koostisosad mul olid just parasjagu kodus olemas.
Laimi saab vahetada sidruni vastu.
Kui teile samamoodi meeldib magusa mekiga toit, siis see retsept kindlasti maitseb ka teile.

Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).

Facebooki leht: Body temperature
Instagram: valerie_ohata


Koostisosad:

- 1 kg kanatiibu
- 1 laim
- 2 spl magusat tšillikastet
- 3 spl riivitud ingverit
- 1 spl oliiviõli
- 2 tl kuivatatud tüümiani
- sool ja pipar
- 2 spl mett
- seesamiseemned


Valmistamine:

1) Sega kausis omavahel laimimahl, tšillikaste, riivitud ingver, oliiviõli, tüümian, sool, pipar ja mesi ning tõsta kanatiivad marinaadi ning lase neil seista mitu tundi marinaadis (võib jätta ka ööseks).
2) Laota kanatiivad küpsetuspaberiga kaetud ahjuplaadile või ahjuvormi, ära viska marinaad minema, see läheb veel vaja.
3) Pane kanatiivad 200 kraadini soojendatud ahju 30 minutiks. Võta kanatiivad iga 15 minuti tagant välja ning pintselda need marinaadiga.
4) Pärast viimast pintseldamist puista kanatiivad seesamiseemnetega ning küpseta kuni kanatiivad on kuldsed.
5) Juurde sobivad hästi kartulid (segatud natukese õli ja meelepärase maitseainega).


Teie,
V.O.



Kui kasutate minu retsepte, siis palun ka viidata mu blogile. Minu fotode kasutamine on keelatud, kui pole minuga teisiti kokkulepitud.


Algretsept Selveri reklaamilehelt.

You Might Also Like

0 comments: