AliExpress arvustus: naiselik käevõru Umode poest

2:03 PM Valerie Ohata 0 Comments



Naiselik käevõru hõbedases värvis kristallidega populaarsest Umode poest.
See on minu teine ehe (tegelikult teine käevõru) sellest poest. Olen samuti tellinud koos selle käevõruga ilusad kõrvarõngad, millest räägin hiljem, ja veel mõned kaelakeed AliExpress sünnipäeva sale ajal. Umode ehted on tuntud enda elegantsuse ja odavate hindade poolest.
Piiluge poodi, leiate sealt palju ilusaid ehteid sõbraliku hinnaga: Umode Jewelry Franchise Store
Kui olete AliExpress mobiilse rakenduse kasutaja, siis saate ka vahetada oma münte kupongi vastu ja kasutada seda ostmisel, et saada allahindlust. Leia Umode jewelry Franchise store fashion accessories kategooria all.

Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).

Facebooki leht: Body temperature
Instagram: Valerie Ohata


Saadetis jõudis minuni 3 nädalaga, oli saadetud tähitud postiga. Nagu alati, iga kaunistus oli pakitud individuaalse tsellofaani sisse + sametist musta kotti. Tellisin selge värvi kividega ja 19 cm läbimõõduga, on ka teisi värve ja 17 cm läbimõõduga. Mu randme jaoks on 19 cm siiski lai, oli vaja võtta ikka 17 cm, kuid kartsin, et jääb väike mu jaoks.. käevõru on iseenesest väga elegantne. Kivid säravad, näeb väga ilusti välja. Mäletan enda teismelise ajast sarnaseid plastikust käevõrusid, kuid see käevõru ei ole plastikust, lukk ei näe välja odav. Väga kerge. Kuigi see on mulle suur, ma siiski kasutan seda.

🎵Tuju: Rihanna - Diamonds

Link: käevõru


Teie,
V.O.


Minu fotode kasutamine on keelatud, kui pole minuga teisiti kokkulepitud.

You Might Also Like

0 comments: