Retsept: küpsisekook banaani- ja moosiga

5:08 PM Valerie Ohata 0 Comments



Mu blogis on juba olemas üks küpsisekoogi retsept, mida leiad siit: küpsisekook kohupiimakreemiga
See kook aga erineb sellega, et ma kasutasin kohupiimapastat, banaani ja panin moosi kihtide vahele, mitte segasin kreemi sisse.
See küsisekoogi retsept mulle meeldis väga, seega kutsun ka teid seda proovida!

Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).

Facebooki leht: Body temperature
Instagram: valerie_ohata


Koostisosad:

- 2 pakki Selga kondsenspiimamaitselisi küpsiseid (võib kasutada ka teisi)
- 200 g hapukoort
- 300 g Alma metsmaasika kohupiimakreemi (võib kasutada ka teist)
- 1 banaan
- 1/2 klaasi piima
- jõhvikamoos või mõni teine hapukas moos
- kaunistamiseks: kiivi, küpsisepuru (mul oli maasika krõpse puru)


Valmistamine:

1) Sega hapukoor kohupiimakreemiga kausis.
2) Kasta küpsised piima sisse ja pane need vaagnale. 2 rida, 4 küpsist igas reas, 4 kihti.
3) Pane 1 kihile moosi, siis kreemi.
4) Pane 2 kihile kreemi, siis tükeldatud banaani.
5) Pane 3 kihile moosi, siis kreemi.
6) Pane 4 kihile ainult kreemi ja jäta natukene kreemi varuks, et hiljem saaks sellega kaunistada.
7) Kata kook ning pane külmkappi mõneks tunniks või üheks ööks.
8) Võta kook välja, siis kata ülejäänud kreemiga ning kaunista küpsisepuru ning kiiviga.


Teie,
V.O.


Kui kasutate minu retsepte, siis palun ka viidata mu blogile. Minu fotode kasutamine on keelatud, kui pole minuga teisiti kokkulepitud.

You Might Also Like

0 comments: