Retsept: kartulivorm hakkliha ja spinatiga

9:08 PM Valerie Ohata 0 Comments



Ma lõpuks tegin seda! Ma nii ammu tahtsin teha kartulivormi aga ei teinud ainult ühel põhjusel: ma olin liiga laisk selleks, et enne oli vaja kartulitest püreed teha ja ainult siis küpsetada (mulle maitseb just püreeritud kartulitest vorm). Aga olen enda kartulivormiga rahul, maitses mehele ka :) Ja nagu ikka spinatiga :)
P.S. Spinat sai otsa, nii et nüüd retseptid ilma selleta :D

Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).

Facebooki leht: Body temperature
Instagram: Valerie Ohata

Koostisosad:

- 1 kg kartuleid
- 500 g hakkliha
- värske spinat
- 1 sibul
- piim
- või
- maitseained ja õli
- ketšup
- sojakaste
- 1 muna
- majonees
- riivitatud või viilutatud juust

Valmistamine:

1) Tee kartulitest kartulipüree: puhasta kartuleid, lõika, keeda kuni pehme (lisa ka sool vee sisse), vala ülejäänud vesi välja, lisa või, piim ja purusta kartuleid ning sega kuni kartulipüree on pehme ja siidine.
2) Puhasta ja lõika sibul, rebi spinat kätega.
3) Prae hakkliha, sibul ja spinat pannil kuni hakkliha hakkab vedeliku eritama.
4) Vala üleliigne vedelik välja, lisa 2 supilusikat ketšupit, 3 supilusikat sojakastet, sega.
5) Lisa muna püree sisse ja sega korralikult.
6) Pane õlitatud küpsetusvormi põhja pool püreed, tasanda, pane kõik hakkliha, tasanda, hakkliha peale juustu, siis ülejäänud püree ning määri ülevalt majoneesiga ja pane ka juustu peale.
7) Pane eelnevalt 180 kraadini soojendatud ahju ja küpseta kuni juust sulab.

Selline tore ja maitsev lõuna või õhtusöök :)


Teie,
V.O.


Kui kasutate minu retsepte, siis palun ka viidata mu blogile. Minu fotode kasutamine on keelatud, kui pole minuga teisiti kokkulepitud.

You Might Also Like

0 comments: