Retsept: kanafilee kotletid ahjukartuliga

9:36 PM Valerie Ohata 0 Comments



Lihtne ja suhteliselt odav retsept, mis sobib hästi lõuna- või õhtusöögiks.
Kana jääb hea mahlaseks, kartul lõhnab nii hästi, et suu jookseb vett. Kes jumaldab juustu, nagu mina, sellele kindlasti meeldib selline kooslus :)

Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).

Facebooki leht: Body temperature
Instagram: Valerie Ohata


Ahjukartuli koostisosad:

- kartul
- porgand
- küüslauk
- maitseained
- oliivi- või mõni muu õli

Valmistamine:

1) Soojenda ahju 180 kraadi juures.
2) Puhasta kartuleid, porgandeid ja küüslauk, tükelda.
3) Pane juurviljad klaasist kaanega kaussi, lisa maitseained (sool, pipar, paprika, oregano/basiilik/tüümian/kartulimaitseaine jne. Mina lisasin soola, pipart, kartulimaitseainet), lisa oliivi- või muu lemmik õli ja sega korralikult.
4) Kata kaanega ja pane ahju 45 minutiks, kuni kartul on valmis. Mina segasin kartulid korra 25 minuti möödumisel.

Kotletide koostisosad:

- 600 gr kanafileed
- 100 gr juustu
- 200 ml keefirit
- 100 gr jahu
- maitseained (mina lisasin veel külmutatud tilli ja röstsibulat)
- õli praadimiseks

Valmistamine:

1) Tükelda kanafilee ja juust.
2) Sega kanafilee, juust, maitseained (sool, pipar ja muu lemmik, mina lisasin tilli, röstsibulat, soola, pipart ja Armeenia maitseaineid), keefir, jahu.
3) Kuumuta pann, lisa õli ja pane lusikaga kanamassi panni peale, prae keskmisel kuumusel kaane all mõlemad pooled kuni need on valmis.



Teie,
V.O.


Kui kasutate minu retsepte, siis palun ka viidata mu blogile. Minu fotode kasutamine on keelatud, kui pole minuga teisiti kokkulepitud.

You Might Also Like

0 comments: