24 asja AliExpressist mida panna sussi sisse

9:30 PM Valerie Ohata 0 Comments


Ilm väljas muutub aina külmemaks, poed lähevad aina soojemaks, täites oma riiulid jõulukaubaga. Jõuluootus.. kas te ka tunnete seda, et detsember on juba ukse taga ning algab kõige kiirem ja kaunim aeg?
Detsember on eriline kinkekuu. Mulle väga meeldib kingitusi teha, seega see kuu on eriti lemmik mu jaoks! Hakkan valima kingitusi juba ette, et viimase hetkeni seda mitte lükata.
Lastega on eriti tore seda aega nautida, valides salaja temale kingitusi kuuse alla.
Eelmine aasta hakkas käima mu poja juurde päkapikk ning tooma väikseid kingitusi tema sussi sisse. Kuna olen palju asju temale tellinud AliExpressist, siis mõtlesin jagada teiega ideid, mida võiks osta Alist odavat ja huvitavat :)

Kui ka teile meeldib tellida AliExpressist, siis see nimekiri võib teile abiks olla. Pidage meeles, et tellima peab ette, et asjad jõuaksid enne detsembri algust :)
Kõik need asjad olid tellitud minu poolt, pildid on minu tehtud.

Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).

Facebooki leht: Body temperature
Instagram: valerie_ohata
1. Vees lahustuv muna mänguasjaga

Link: muna



2. Väikesed vees lahustuvad munad dinosaurustega



3. Vees paisuvad mänguasjad



4. Mänguasjad kapslites

Link: kapslid


5. Pilt kleebitavate nööpidega

Link: pilt


6. Pilt pehmete kleebistega



7. Matt autodega



8. Arenevad munad



9. Pehme nukk

Link: pehme nukk


10. Pehme jänku

Link: jänku


11. Kleepsud ükssarvikutega



12. Kellad

Link: kellad


13. Tee-ise pliiatsitops

Link: tops


14. Puust pusle

Link: pusle


15. Väike konstruktor



16. Väikesed pliiatsid topsis

Link: pliiatsid


17. Puidust transformer



18. Puu- ja juurviljad



19. Tööriistad



20. Pildid veepliiatsiga

Link: veepildid


21. Tee-ise müts

Link: müts


22. Tee-ise prillid

Link: prillid


23. Joonistusmatt veepliiatsiga



24. Erinevad kleepsud

Link: kleepsud


Kui soovite lisapilte või teil tekkib küsimusi, siis andke teada, vastan meeleldi :)

Edukaid oste soovides,
V.O.

You Might Also Like

0 comments: