Laste retsept: punaste läätsede kaste

4:26 PM Valerie Ohata 0 Comments



Ma juba varem kirjutasin, et punased läätsed on väga kasulikud ja sisaldavad palju rauda ja vitamiine, mida vajavad meie lapsed. Kuna mu lapsel oli tugev aneemia, siis muutsime tema menüü rauarikaste ja kasulikku toitainete vastu ja nüüd tema analüüsid näitavad seda, et meie panus tema heaolusse on teinud oma tööd :) Kõik minu laste retseptid on mõeldud selleks, et laps saaks piisavalt vitamiine kätte.
Kastme sisse sobib ka hästi hakkliha. Seda on vaja enne koos köögiviljadega praadida ja seejärel hautada. Vajadusel pange ka maitseained. Sobib ka täiskasvanutele, kaks ühes lõuna või õhtusöök :)

Laktoosi-, piimavalgu-, muna-, jahu-, suhkru- ja soolavaba. Vegan.

Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).

Facebooki leht: Body temperature
Instagram: Valerie Ohata


Koostisosad:

- 1/2 sibulat
- 1/4 paprikat
- suvikõrvits
- 1 küüslauguküüs
- 3 supilusikat punaseid läätseid
- 5-7 keskmist tomatit või tükeldatud tomatid purgis
- oliiviõli, vesi ja maitseained vajadusel


Valmistamine:

1) Loputa läätsed külmas vees. Kurna.
2) Puhasta sibul, suvikõrvits, küüslauk. Tükelda (ka paprikat).
3) Soojenda pott pliidi peal (ära lase liiga kuumaks), lisa oliiviõli ning pane sibul, paprika, suvikõrvits ja küüslauk ning prae umbes 2 minutit.
4) Tee tomatitest püree blenderiga või kasuta tükeldatud tomatid omas mahlas.
5) Lisa läätsed, seejärel tomatipüree.
6) Hauta umbes 20 minutit kaane all tasasel tulel kuni valmis (läätsed peavad olema pehmed). Vajadusel lisa vett, kui vedelikku ei ole piisav.


Teie,
V.O.



Kui kasutate minu retsepte, siis palun ka viidata mu blogile. Minu fotode kasutamine on keelatud, kui pole minuga teisiti kokkulepitud.

You Might Also Like

0 comments: