Retsept: kohupiimakook

11:09 AM Valerie Ohata 0 Comments



Tere kõik see pere! Ma lõpuks olen Jaapanist tagasi ning kiirelt jagan teiega enda kohupiimakoogi retsepti, mida olen teinud veel augustis.
Olen suur maiasmokk ja juhtub nii, et kodus ei ole midagi magusat aga nii tahaks midagi suhu pista, nii et hakkan kohe mõtlema, mida saaks kohe ära teha, et poodi mitte minna.
Kodus oli tol hetkel kaks pakki ricotta kohupiima ning hapukoor ja tahtsin tegelikult toorjuustukoogi... Toorjuustu järele ei viitsinud mina minna, seega tuli idee proovida midagi uut teha ja mina lihtsalt improviseerisin. Ülatavalt hea tuli see kook välja, seega panin retsepti kirja ning jagan see ka teiega :)
Kuna kodus ei olnud võid, siis kasutasin kookoseõli ja see on tõesti hea.
Ma proovisin kooki kohe peale küpsetamist, peale jahutamist, järgmisel päeval, ülejärgmisel päeval ja kõige paremini see maitses just järgmisel ja ülejärgmisel päeval :)
Kasutasin 16 cm läbimõõduga vormi, seega kook tuli ka kõrge. Kui kasutada suuremat vormi, siis tuleb kas kogust suurendada või siis madalam kook.

Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).

Facebooki leht: Body temperature
Instagram: Valerie Ohata


Koostisosad:

Põhi:

- Digestive küpsised
- kookoseõli

Täidis:

- 400 g vaniljemaitselist ricotta kohupiima
- 2 muna
- 80 g suhkrut (100 g kui kohupiim ei ole magus)
- 60 g hapukoort
- 1 tl vanillisuhkrut või vanilliekstrakti

Valmistamine:

1) Pane küpsised (küpsiste ja kookoseõli kogus tunde järgi) kilekotti ning purusta taignarulliga.
2) Sulata kookoseõli mikrolaineahjus ning sega küpsisepuruga kuni mass on ühtlane.
3) Kata vormi põhi küpsetuspaberiga ning pane küpsisemass põhjale, suru see klaasiga. Tee ka servad. Kui põhi on valmis, siis pane külmkappi tahenema.
4) Vahusta munad suhkru ja vanillisuhkruga.
5) Lisa kohupiim, sega.
6) Lisa hapukoor, sega korralikult kuni mass on ühtlane.
7) Võta põhi külmkapist välja ning vala täidis põhjale.
8) Pane kook eelnevalt 170 kraadini soojendatud ahju ning küpseta umbes 45 - 60 minutit kuni kook on kuldpruun ning täidis on tahenenud.
9) Kui kook on valmis, siis ära võta see ahjust välja, vaid jäta uks natukene lahti ning lase koogil jahtuda ahjus. Peale jahutamist kata toidukilega ning pane külmkappi ööseks.


Teie,
V.O.


Kui kasutate minu retsepte, siis palun ka viidata mu blogile. Minu fotode kasutamine on keelatud, kui pole minuga teisiti kokkulepitud.

You Might Also Like

0 comments: