Esimese sünnipäeva kaunistused AliExpressist

1:34 PM Valerie Ohata 0 Comments


Täna räägin teile nendest asjadest, mida olen tellinud poja esimeseks sünnipäevaks, mis oli märtsi lõpus. Me ei pidanud seda suurelt, seega kaunistusi ei olnud ka palju aga ikkagi.
Alati tellige kaunistused ette, kuna nende jõudmisega võib võtta päris palju aega. Mina aga valmistun teiseks sünnipäevaks ja tellin juba mõned asjad :)
Kuidas ma ise tegin number 1 võib lugeda siit: isetehtud number 1

Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).

Facebooki leht: Body temperature
Instagram: valerie_ohata

Hele-sinine tutt. Tuli 2.5 nädalaga. Oli pakitud kile sisse, mille peal on kirjas ka inglisekeelne juhend. Kinnitav valge nööriga. Olge ettevaatlikud, kui avate lehed, kuna need on väga õrnad. Ümbermõõt on umbes 30 cm, seega ei ole väike. Näeb väga armas ja õrn välja :) Minu link ei tööta, seega panen alternatiivlinki.
Link: tutt


Vanik. Tuli samuti 2.5 nädalaga. Vanik oli pakitud kile sisse. Ei haise, värvid on erksad, print on terav, paber ja nöör ei ole õhukesed. 10 lipukest kokku. Minu link enam ei tööta, leidsin midagi sarnast.
Link: vanik

Tähekeste vanik. Kokku on 32 tähekest. Tähekesed on keskelt õmmeldud, et nöör hoiaks peal. Pärlimutriläigega. Tellisin selleks, et kaunistada söögitooli, nagu pildi peal. Lõikasin kääridega lahti ning kleebisin toolile teibiga :)
Link: tähekesed

Micky Mouse laudlina. Oli müüja pildist erinev. Tuleb voldituna, seega jäävad murdekohad peale. Oli lõhnega, kuid see kadus üsna kiirelt. Laudlina on väga õhuke, väga kergesti rebitav, kõik jäljed jäävad peale. Ühekordne.
Link: laudlina


Micky Mouse tordi topper. Tuleb ise kokku panna, kuid see on väga lihtne. Komplektis on 4 läbipaistvat kleepsu, et kinnitada näod ning pealiskiri pulkade peale. Ühe näo valge osa peal olid mustad kriimud. Näeb väga armas välja :)
Link: topper

Number 1 õhupall. Tuleb voldituna ilma pakendita. Õhupall on üsna väike, ainult 35 cm (täispuhutud). Värvid on erksad. Kui puhute heeliumiga, siis arvestage sellega, et õhupall ei hakka iseseisvalt lendama, kuna heeliumi kogus ei ole nii suur aga materjal on üsna raske. Ma ostsin veel ühe õhupalli ning kleeibisin need kokku, et saaks niimodi riputada. Võite ise seda täis puhuda kõrre kaudu. Seisis päris kaua puhutuna :)
Link: õhupall


🎵Tuju: Pharrell Williams - Happy

Minu itao.com blogi (vene keeles): blogi

Teie,
V.O.


Kes kasutab AliExpress äppi ja viitsivad, siis palun jälgida mu profiili AliExpressis 🙂 Näete ainult mu uusi postitusi Fan Zonis (nad on originaalis vene keeles aga kui äpp on inglise keeles, siis tõlgib Ali automaatselt see inglise keelde), mida ma postitan ja kõik. Selleks, et mind followida on vaja vajutada lingile: link
Seejärel vajutada mu nimele (Body_temperature) ja sealt avaneb mu profiili, kust leiate nuppu "follow", mida on vaja vajutada ja ongi kõik 🙂
Suured tänud kõikidele, kes viitsivad seda teha 😘




Minu fotode kasutamine on keelatud, kui pole minuga teisiti kokkulepitud.

You Might Also Like

0 comments: