Retsept lastele: kartuli-suvikõrvitsavorm lõhega

4:04 PM Valerie Ohata 0 Comments



Sellise vormi idee tuli mulle pähe siis, kui olen teinud sarnase vormi mu ja mehe jaoks. Sellest on jäänud mõned köögiviljad, seega tegin ka lapsele enda isuäratava kartuli-suvikõrvitsavormi lõhega :)
Koostisosade kogust ei kirjutanud, kuna tegin kõik silma järgi. Mul läks vaja umbes 1 kartul, pool suvikõrvitsat, 2 tomatit, natukene vähem, kui pool maguskartulit ning palju lõhefileed :D
Kui teie laps ei söö veel suured tükid, siis tükeldage koostisosad väiksemateks tükkideks. Lõhe asemel võib kasutada hakkliha, kana või teist kala. Sobib hästi ka täiskasvanutele, lihtsalt lisage mõned maitseained.

Laktoosi-, piimavalgu-, muna-, jahu-, suhkru- ja soolavaba.

Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).


Koostisosad:

- kartul
- suvikõrvits
- maguskartul
- tomatid
- lõhefilee
- oliiviõli


Valmistamine:

1) Puhasta kartul, suvikõrvits ja maguskartul.
2) Viiluta köögiviljad (k.a. tomatid).
3) Soojenda ahi 180 kraadini.
4) Määri oliiviõliga klaasist väike ahjuvorm kaanega ning pane koostisosad kihidena: kartul, tomatid, suvikõrvits, lõhe, kartul, tomatid, maguskartul ja suvikõrvits.
5) Lisa hästi natukene vett.
6) Puista natukene oliiviõli peale, kata kaanega ning pane ahju.
7) Küpseta kuni köögiviljad ja lõhe on valmis umbes 35-40 minutit.


Teie,
V.O.


Kui kasutate minu retsepte, siis palun ka viidata mu blogile. Minu fotode kasutamine on keelatud, kui pole minuga teisiti kokkulepitud.

You Might Also Like

0 comments: