Retsept: katsudon | jaapani köök

1:40 PM Valerie Ohata 0 Comments



Jaapani köök on meie majas täitsa tavaline asi, sellega tegeleb mu abikaasa. Ta alati pakub proovida tema retseptide järgi midagi valmistada ja kuna ta töötab väga palju, siis ma õpisin selgeks mõned mu lemmikud ja lihtsad retseptid tema käest ning jagan need ka teiega :)

Kaste kogus sõltub sellest, kui palju garniiri te kasutate. Minu koostisosade kogus on mõeldud ühele suurele riisi kogusele. Kui te ei söö nii palju, siis võite koostisosad ka julgelt pooleks teha (sibula kogust võib nii jätta).
See retsept sobib mitte ainult šnitslile, kuid ka hakklihale ja kalale.

Dashi on jaapani kalapuljong (kuiv). Kui teil ei ole võimalust seda osta (Eestis saab osta, näiteks, nori poest, link: https://www.nori.ee/maitseained/dashinomoto_50), siis seda saab asendada teise poljongimaitseainega (kala/kana/köögiviljamaitseline), kuid maitse ka muutub.

Laktoosi- ja kaseiinivaba.

Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).

Facebooki leht: Body temperature
Instagram: Valerie Ohata


Koostisosad:

- valmis šnitsel/hakkliha/kala
- 120 ml vett
- näpuotsatäis dashit või teist puljongimaitseainet
- 30 ml sojakastet
- 20 g suhkrut
- pool sibulat
- 2 muna
- porrulauk/suvikõrvits
- roheline sibul

Valmistamine:

1) Tee šnitslid valmis (sea- või kanalihast: lõigud vasarda, maitsesta soola ja pirpaga, kasta jahusse, seejärel munasse ja paneeri riivisaiaga. Prae keskmisel kuumusel mõlemad pooled kuni kuldsed), kasuta valmis šnitslid poest või prae hakkliha/kala.
2) Sega vesi, dashi ja sojakaste.
3) Väiksel pannil kuumuta kaste, lisa suhkur ja kuumuta kuni suhkur on sulanud.
4) Lisa lõigatud sibul ning porrulauk/suvikõrvits, keeda.
5) Lisa lõigatud šnitsel/hakkliha/kala.
6) Muna natukene lahti kloppida ning vala šnitsli peale.
7) Kata pann kaanega, keeda 20 sekundit ning lülita pliit välja.
8) Jäta mõneks minutiks hauduma, ära võta kaan maha.
9) Puista tükeldatud roheline sibul peale ning söö riisi/tatra/odraga.


Teie,
V.O.


Kui kasutate minu retsepte, siis palun ka viidata mu blogile. Minu fotode kasutamine on keelatud, kui pole minuga teisiti kokkulepitud.

You Might Also Like

0 comments: