Restorani arvustus: MySushi Mere pst

1:21 PM Valerie Ohata 0 Comments



Sel suvel käisin MySushi`s (Tallinn, Rotermanni, aadress: Mere pst. 4) isegi 2 korda, nii et räägin teile sellest, mida olen seal proovinud. Link: http://mere.mysushi.ee/

Esimest korda külastasime restorani Merepäevadel, kuna tahtsime proovida nende kuulsaid desserte, mida olen näinud Facebookis. Kuna olin koos lapsevankriga, siis otsustasime istuda terrassil, ilm oli ka ilus. Meid tervitati sissepääsul ning pakuti ise lauda valida. Istusime maha, meile toodi menüüd, mis on saadaval tahvelarvutil koos foto ja kirjeldusega. Võtsin ka proovimiseks Caesari salati tiigerkrevetidega.

Juua tellisin soolakaramelli latte (Salted Caramel Latte). Tegelikult ma ei joo kohvi aga selline kooslus pakkus huvi, seega tellisin proovimiseks ja see oli õige otsus. Magustoiduks tellisin Sous bois. Mu sõbranna tellis laimi-mündi panna cotta värskete marjadega ja kodust maasikalimonaadi (Strawberry Love).

Lisasime valitud toidud ja joogid korvi ja ulatasime tahvelarvutid tagasi klienditeenindajale. Esimesena toodi joogid lauda, varsti tuli ka salat. Soolakaramelli latte on super hea! Nüüdseks on see üks mu lemmik jookidest (ja üks põhjusest, miks ma tulin siia tagasi), maitse oli oivaline. Mu sõbranna limonaad oli päris magus, kruus on trendikas :)

Koos salatiga toodi ka meie magustoidud. Ütlen ausalt: salat mulle absoluutselt ei meeldinud. Selles ei olnud mitte midagi sellist, mis jääks meelde ja rahuldaks maitsemeeled. Lihtne lehtsalat, natukene krevette, parmesanijuust, igav kaste. Teist korda ma kindlasti seda ei telliks. Väljanägemine oli väga kauge sellest, mis oli menüüs (nagu ka teised nende söögid) :D

Minu magustoit oli maitsev, magusus oli lahjendatud moosiga, kuid magustoidu suurus oli natukene liiga suur minu jaoks, ei jaksanud kõik ära süüa. Panna kottat pole proovinud, kuid sõbranna ütles, et temale maitses. Klienditeenindajad olid viisakad ja kiired. Meie kõrval istusid kleindid, kes soovisid suitsetada, kuid kui nägid mind koos vankriga, siis istusid terrassi teisele poolele, väga armas, aitäh :)

Teist korda sattusin siia restorani juba ilma lapseta ja teise sõbrannaga ülejärgmisel päeval. Tegelikult ka see kord me tulime magustoiduks (ja ma nii tahtsin seda lattet ning proovida ka teised magustoidud) aga kuna ma peaaegu pole söönud restoranis enne MySushit, siis otsustasin ka nende sushi proovida, neile ka kehtis 50% soodushind.

Seekord mitte keegi meid ei teretanud, kuigi teenindajaid oli saalis palju. Valisime lauda, istusime, laua peal oli juba teise kliendi poolt mahajäetud tahvelarvuti lahtise menüüga, ma vaatasin sushimenüüd ning ootasin, kui keegi tuleb ka lauda teise menüüga. Lõpuks tuli klienditeenindaja meie juurde aga küsimas, kas oleme juba valmis tellima. Teatasime, et me pole veel tegelikult menüüd saanud, siis toodi ka teine menüü lauda ja saime rahulikult valida, mida soovime. Tellisin tempura sushi hiidkrevetidega, magustoiduks red velvet, mu sõbranna tellis kiievi tordi ja kokteili. Kahjuks mulle teatati, et piimavahustav masin on katki, seega lattet ja kakaot nad ei paku täna, valisin selle asemel rohelist teed.


Jookidega läks natukene rohkem aega, kui eelmine kord, aga vaatamata sellele, et saal oli päris inimesi täis, sushi toodi päris kiiresti. Ma ei otsi päris jaapanipäraseid sushisid Eestis, kuna see on üsna mõttetu (ja abikaasa nii kui nii teeb neid mulle), seega proovin "ebastandartseid" euroopa variante. Sushid mulle maitsesid, krõbedad väljaspoolt ning sees on juust. Täidist on piisavalt palju, sushi ei lagune. Kuigi minu jaoks on suurus siiski miinuseks, kuna ei saa korraga seda suhu panna, pean hammustama pooleks, mis ei ole ilus komme.

Sushi järgi toodi ka meie magustoidud. Ma armastan red velveti ja MySushi oma mulle ka maitses, õrn ja hea maitsega. Kuna ma samuti armastan kiievi torti, siis proovisin ka seda, kuid see mulle absoluutselt ei maitsenud, maitse ei ole üldse sarnane päris kiievi tordiga.
Klienditeenindaja oli viisakas ning töötas kiiresti.

Kas ma tulen siia tagasi? Jah. Ikkagi tahaks soolakaramelli lattet juua ja proovida ka teised magustoidud. Samuti tahaks tulla lõunale, kuna lõunamenüü näeb väga veetlev välja :)
Veel üks boonus, millest ma ei teadnud, on see, et parkimine MySushi arvega on 1 tunniks tasuta. Kui tuleme siia lõunaks, siis kasutame võimalust :)



Teie,
V.O.


Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).

Facebooki leht: Body temperature
Instagram: Valerie Ohata

Minu fotode kasutamine on keelatud, kui pole minuga teisiti kokkulepitud.

You Might Also Like

0 comments: