Laste retsept: supp punaste läätsedega

7:52 PM Valerie Ohata 0 Comments



Te vist märkasite, et mu blogis tuleb pidevalt uusi retsepte, kus kasutatakse punaseid läätseid. Mulle nii meeldis neid kasutada, et mõtlen kogu aeg kuidas saaks neid rakendada :) Aga see on hea, eks?
Selline siis mõnus ja maitsev kõhutäis tuli mul välja, laps sõi kõik hea meelega ära. 70% koostisosadest on tulnud meie aiast. See supp sobib suurepäraselt ka täiskasvanute lauda, ainult lisada natukene maitseaineid :)
Soovi korral võib lisada ka kartuleid.

Laktoosi-, piimavalgu-, muna-, jahu-, suhkru- ja soolavaba.

Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).

Facebooki leht: Body temperature
Instagram: Valerie Ohata


Koostisosad:

- 1 küüslauguküüs
- 1 väike sibul
- hakkliha
- 1 kõrvitsa viil
- suvikõrvits
- 2/5 paprikat
- 50 g punaseid läätseid
- 7 keskmist tomatit
- värske spinat
- oliiviõli
- vesi


Valmistamine:

1) Puhasta sibul, küüslauk, kõrvits ja suvikõrvits.
2) Tükelda sibul, küüslauk, kõrvits, suvikõrvits ja paprika.
3) Pane pott pliidile, soojenda (ära liiga kuumuta), lisa oliiviõli ja seejärel sibul ning küüslauk, hauta 1 min pidevalt segades.
4) Lisa hakkliha ja hauta paar minutit kuni see ei ole enam roosa.
5) Loputa läätsed külma vee all.
6) Lisa kõrvits, suvikõrvits ja paprika. Sega.
7) Püreeri tomatid blenderis ning lisa potti.
8) Lisa läätsed. Kui vedelikku ei ole piisav, siis lisa ka vesi juurde.
9) Kui supp hakkab keema, siis vähenda kuumust miinimumi, kata kaanega ning hauta 30 minutit kuni läätsed on pehmed.
10) Lülita pliit välja, lisa spinat, sega.


Teie,
V.O.


Kui kasutate minu retsepte, siis palun ka viidata mu blogile. Minu fotode kasutamine on keelatud, kui pole minuga teisiti kokkulepitud.

You Might Also Like

0 comments: