Laste retsept: amarandi seemned tuunikala ja lillkapsaga

10:26 AM Valerie Ohata 0 Comments



Kas olete varem kuulnud amarandi seemnete kohta? Olete ka proovinud? Mina mitte. Kuid mu abikaasa on nendest lugenud ning ütles, et me peame seda proovima. Amarandi tervislikud omadused on samad, mis kinoal, aga maksumus on kaks korda odavam.
Amarandi seemened on asteekide teraviljakultuur, mis sisaldab palju vitamiine ja mineraale ja ei sisalda gluteeni.
Amarandi seemned võib kasutada pudrus, lisandina, supis, salatis. Sobib nii väikestele, kui ka suurtele.

Laktoosi-, piimavalgu-, muna-, jahu-, gluteeni-, suhkru- ja soolavaba.

Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).

Facebooki leht: Body temperature
Instagram: Valerie Ohata


Koostisosad:

- amarandi seemned
- tuunikala soolvees
- lillkapsas

Lisandid:

- suvikõrvits
- türgi oad


Valmistamine:

1) Loputa amarandi seemned külma vee all.
2) Pane potti külm vesi (amarandi seemnete 1 osa kohta 4 osa vett), pane tulele ning aja keema.
3) Kata kaanega, vähenda kuumust keskmiseni ning keeda 25-30 minutit (amarandi seemned ei suurene ning krõbisevad).
4) Keeda köögiviljad teises potis: külma vette lisa lillkapsas ning keeda. 5 minutit enne valmimist lisa türgi oad ning suvikõrvits, keeda kuni valmis.
5) Tuunikala loputa külma vee all.
6) Kui amarandi potis on jäänud üleliigne vesi, siis kurna. Lisa tuunikala ja tükeldatud lillkapsas.
7) Paku juurde türgioad ja suvikõrvits.


Teie,
V.O.


Kui kasutate minu retsepte, siis palun ka viidata mu blogile. Minu fotode kasutamine on keelatud, kui pole minuga teisiti kokkulepitud.

You Might Also Like

0 comments: