Kuidas kasutada väiksed mahlapudelid + AliExpress arvustus

3:19 PM Valerie Ohata 0 Comments



Paljud on vist näinud neid vahvaid candy bar`e, mis on väga populaarsed Ameerikas ja nüüd ka igalpool Maailmas. Väga mugav furšett tüüpi toitlustus, kus igaüks tuleb ja valib endale meelepärane snäkk. Tavaliselt pakutakse soolaseid ja magusaid snäkke, torti ja jooke. Eriti nunnu näevad välja sellised laste sünnipäevad ja mul on juba plaanis ka meie poja sünnipäevalaud (mille peale siis tulevad muna- ja piimavabad toitud!) ja minu enda sünnipäeva laud.
Paljudel laudadel võib näha mahla/limonaadi/kokteilipudeleid, mille prioriteedid on: isiklidud, mugavad ja näevad ilusti välja.

Ma juba varem kirjutasin sellest, kuidas ma kasutan beebitoitupurke: magustoit purgis, mis suurepäraselt sobib laste ja täiskasvanute peolauale. Täna siis näitan pilti (äkki keegi saab sellest inspiratsiooni), kuidas ma kasutan beebimahlapurke ja kirjutan nendest ilusatest joogikõrredest, mida olen tellinud AliExpressist.

Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).

Facebooki leht: Body temperature
Instagram: Valerie Ohata


Tellimus tuli 2 nädalaga, tracking number ei olnud jälgitav. Pakis on täpselt 25 tükki, ei lõhna. Kõrred on tehtud paberist, kui hoida pikalt vedelikus, siis muutuvad pehmeks. Mugavad, vedeliku vool on hea. Valikus on ka teisi ilusaid värve :)

🎵Tuju: Chris Brown - Five more hours

Link: joogikõrred

Minu iTao blogi (vene keeles, kuid saab ka inglise keelde tõlkida): blogi

Teie,
V.O.


Minu fotode kasutamine on keelatud, kui pole minuga teisiti kokkulepitud.

You Might Also Like

0 comments: