Retsept: kukeseenepirukas

5:51 PM Valerie Ohata 0 Comments



Ma armastan seeni, eriti kukeseeni! Kui mul kodus on kukeseened, siis ma alati mõtlen hoolega, mida nendega teha, et ma saaksin neid täiega nautida. Kuskil kuu aega tagasi sain esimesed kukeseened ja tegin neist kukeseenepirukat. Tuli väga maitsev välja!

Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).

Facebooki leht: Body temperature
Instagram: Valerie Ohata


Koostisosad:

Põhi:

- 100 g võid
- 50 g riivitud juustu
- 150 g nisujahu
- 50 ml vett
- sool

Täidis:

- kukeseened
- 1 sibul
- või
- 200 ml kohvikoort
- 3 muna
- 100 g riivitud juustu
- maitseained


Valmistamine:

Põhi:

1) Sega kätega või, juust, sool ja nisujahu.
2) Lisa tasapisi vesi ja sega pehme taigen.
3) Suru taigen õlitatud ahjuvormi, tee ka servad.
4) Torka taigen kahvliga ning küpseta põhi eelnevalt 200 kraadini sooejndatud ahjus 10 minutit.

Täidis:

1) Kui kukeseened on väiksed, siis ära need tükelda, kui on suured, siis võib need tükeldada.
2) Puhasta ja tükelda sibul.
3) Kuumuta pann, pane tükk võid ning prae sibul ja kukeseened kuni vedelik on aurustunud.
4) Pane kukeseened sibulaga küpsetatud põhjale.
5) Sega koor, munad, riivijuust ja maitseained (sool, pipar) ning kalla kukeseente peale.
6) Pane eelnevalt 200 kraadini soojendatud ahju kuni pirukas on valmis (kuldne ülevalt ning täisid on tahkenenud).


Teie,
V.O.


Originaalne retsept: kukeseenepirukas


Kui kasutate minu retsepte, siis palun ka viidata mu blogile. Minu fotode kasutamine on keelatud, kui pole minuga teisiti kokkulepitud.

You Might Also Like

0 comments: