Jahutavad arbuusipulgad

3:39 PM Valerie Ohata 0 Comments



Kui mõelda suvele, siis vist paljudele pähe tulevad mõtted värsketest puuviljadest, eriti arbuusist, eks? Kas teile maitseb arbuus? Aga teie lastele? Ütlen ausalt, et ma ei ole eriti arbuusi armastaja, võin seda vähesel määral süüa aga kord-kaks suve jooksul. Kuid mu lapsele ja mehele arbuus maitseb. Aga loomulikult peale seda, kui laps on söönud arbuusi, peab pesema teda, tooli ja põrandat :D

Arbuusi on hea süüa värskena, lisada smuutidesse või külmutada. Ma proovisin kõik variandid läbi, kõik maitsevad lapsele :D Kui käisin suures Maximas, siis nägin seda jäätisepulkade vormi, mida ammu tahtsin osta ja veel magusa hinnaga (ainult 1.50 eurot!). Oli mitu erinevat värvi, mina valisin dinod. Mis on mugav selle vormi kohta on see, et kui jäätis või puuviljapulk hakkab sulama, siis kõik see kogub sinna pulka alusele, mitte põrandale.


Kui käisime Jaapanis 3 aastat tagasi, siis mehe õde näitas mulle, kuidas süüakse arbuusi soolaga. Soola teeb arbuusi veel magusamaks. Proovige!

Praegu arbuusi saab eriti hea hinnaga 0.35-0.70 eurot kg kohta erinevates poodides (Konsum, Maxima, Rimi, Prisma), turul on natukene kallimad. Arbuusipulgade valmistamine on imelihtne, läheb vaja ainult seemnetest puhastatud ja tükeldatud arbuus. Nii hea, kui on väljas palav!

Valmistamine:

1) Puhasta arbuus koorest ja seemnetest.
2) Lõika kuubikuteks, suru kuubikud külmutusvormi.
3) Külmuta ja naudi :)


Teie,
V.O.

You Might Also Like

0 comments: