Uus Kördiööbiku kohvik-pagaripood Miiduranna Konsumis

12:45 PM Valerie Ohata 0 Comments



Tere hommikust! Täna räägin teile uuest pagaripoest, mis asub Miiduranna Konsumi majas (aadress: Ranna tee 46a). Avastasin seda paar päeva tagasi ja kuna see oli selleks ajaks juba suletud, siis käisin eile kohal, et uurida, mis seal pakutakse ning tegin mõned pildid, et näidata ka teile :)
See Konsumi maja on juba ammu nii tühi ja uus pagaripood, kus saaks ka istuda ja kohvitada on tore idee (Pizza Grande on kahjuks suletud). Kui väljas ei oleks silti, siis ma vaevalt märgaks, et siin nüüd asub ka väike pagaripood. Kuna inimesed võib olla ei märgi seda uut kohta ka, siis räägin natukene kohvikust ja sellest, mida olen proovimiseks ostnud.
Kohvikus saab ka tellida torte, kooke, pirukaid, štritsleid jne. Teenindab üks sõbralik naisterahvas, kohvikus on 3 lauda, kus saab istuda, puhata ja juua kohvi/teed pirukaga või koogiga. Valikus on erinevad soolased pirukad (maksavad ~0.60 eurot), magusad saiakesed, magusad ja soolased štritslid (~3.90 eurot), koogid, tordid, magusad ja soolased küpsised.

Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).

Facebooki leht: Body temperature
Instagram: Valerie Ohata


Mina ostsin proovimiseks sefiirikorvikest, tiramisu kooki, kaneelirulli ja pähkli-beseerulli. Kõik pakitakse karpi, saiakesed lähevad eraldi kilekotti.

Sefiirikorvike. Sefiir on tahke, hapuka maitsega, nagu sefiir peakski olema. Ei ole liiga magus. Korv on saanud moosist, mis on korvi sees, niiskeks ning puruneb käes, on lihtsam süüa lusikaga. Moos korvi sees on hapu, seega lõpuks kõik muutub liiga hapuks. Mina lisaksin sinna pigem banaani :) Muidi sefiir on maitsev.

Kaneelirull. Vanakooli kaneelirull, sai on minu jaoks natukene kõva ja kuiv, mina eelistan tänapäevast versiooni, kui kaneel ja suhkur segatakse võiga. Kuid see sai tõi koolimälestusi :)

Pähkli-beseerull. Vaarikas annab hea hapuka maitset, ei ole liiga magus, mis on hea. Minu jaoks on natukene mahlasust puudu, mulle meeldivad hästi niisked beseerullid.

Tiramisu kook. Seda ma ostsin mehe jaoks, kuna mulle ei maitse kohv ja kõik selle maitsega seotud, kuid tagasiside jaoks proovisin tükikese. Maitse on mahe, mis minu jaoks on hea. Koogi sees on moos, see ka on mahe maitsega, võiks isegi natukene hapukam olla. Muidu näeb ilus välja :) Lill on tehtud suhkrumassist.

Nüüd peaks proovima ka midagi soolast nende valikust, kuna meie Violia, Pihlaka, Lavendel ja Tampe on juba proovitud :)

Teie,
V.O.


Kui kasutate minu retsepte, siis palun ka viidata mu blogile. Minu fotode kasutamine on keelatud, kui pole minuga teisiti kokkulepitud.

You Might Also Like

0 comments: