Retsept: Pavlova koogid

11:06 AM Valerie Ohata 0 Comments



Minu esimesed Pavlova koogid ja ütlen ausalt, et minu ja mehe jaoks oli liiga magus (aga vanemad ja vanavanemad kiitsid heaks). Kõige rohkem mulle meeldisid need koogid järgmisel päeval ja kohe peale külmkappi väljavõtmist. Kreem on siidine, beseed on väljaspoolt krõbisev aga seest pehme.
Mees ütles, et järgmine kord ma kindlasti vähendaks põhja jaoks suhkrut ning kreemi jaoks ei lisaks valget šokolaadi. Aga kes armastab väga magusat, siis neile see retsept sobib. Hiljem ma improviseerin ja teen midagi uut sellega. Hoia pilk peale :)

Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).

Facebooki leht: Body temperature
Instagram: Valerie Ohata


Koostisosad:

Põhi:

- 6 munavalget
- 300 g suhkrut
- 1 tl vanillapastat
- 20 g maisitärklist
- 1 tl sidruni mahla
- 1 tl õunaäädikat/veiniäädikat

Kreem:

- 250 g mascarponet (toatemperatuuril)
- 100 ml kondenspiima
- 100 g valget šokolaadi
- 250 ml vahukoort
- erinevad marjad kaunistamiseks (mul maasikad, murelid ja puparmündilehed)

Valmistamine:

Põhi:

1) Eralda munavalged ning vahusta need lisades tasapisi suhkrut.
2) Lisa vanillapasta ja maisitärklis edasi vahustades.
3) Lisa sidrunimahl ja äädikas, vahusta kuni munavalge muutub tugevaks vahuks, mis hoiab vormi.
4) Pane munavalgevaht küpsetuspaberiga kaetud ahjuplaadile kas pritsikotiga või lusikaga. Mina tegin väikseid kooke aga võib teha ka üks suur kook. Tehke kookidele/koogile ka servad, et kreem jääks sinna sisse.
5) Pane eelnevalt soojendatud 100 kraadi ahju 1,5 tunniks. Besee muutub natukene beežikaks ning besee ei ole väljaspoolt pehme aga kuiv.
6) Jahuta beseed ning valmista kreemi.

Kreem:

1) Sega toasooja mascarpone kondenspiimaga.
2) Sula valge šokolaad mikrolaineahjus, lase see natukene jahtuda ning lisa mascarpone juurde, sega.
3) Lisa vahukoor ning vahusta mikseriga kuni kreem muutub tahkemaks. Ära liiga palju mikserda, muudu kreem võib muuta tükiliseks või üldse võiks. Vahukoort võib ka eraldi vahustada ja hiljem lisada mascarpone juurde.
4) Pane kreem jahutatud besee sisse ning kaunista marjadega.


Teie,
V.O.


Kui kasutate minu retsepte, siis palun ka viidata mu blogile. Minu fotode kasutamine on keelatud, kui pole minuga teisiti kokkulepitud.

You Might Also Like

0 comments: