Laste retsept: laste lihapallid punaste läätsedega ja spinatiga

2:44 PM Valerie Ohata 0 Comments



Kuna mu laps on allergiline piimatoodete ning munade vastu, siis mõtlen välja retsepte, mille sees ei oleks allergeene ning toit oleks maksimaalselt tervislik ning maitsev. Mu lapsel avastati väga madal hemoglobiin (aastasena oli 74!) mõned kuud tagasi, nii et me mehega mõtlesime, kuidas saame muuta tema sööki, et ta saaks rohkem rauarikast toitu. Praeguseks tema hemoglobiin on korras ning ta endiselt sööb iga päev liha ning juurviljad. Spinat ja punased läätsed on väga tervislikud ja rauarikad toitained ning sobivad nii lastele, kui ka täiskasvanutele.
Spinati ja punaste läätsede kogused ei oska öelda, panen tunne järgi.

Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).

Facebooki leht: Body temperature
Instagram: Valerie Ohata


Koostisosad:

- 500 g hakkliha (veise või 50/50)
- värske spinat
- punased läätsed
- tomatid

Valmistamine:

1) Pane punased läätsed kaussi ning pese külma veega, viska vesi minema.
2) Lisa vett ning jäta läätsed 30 minutiks, et nad imenduks vett sisse.
3) Purusta spinat saumikseriga.
4) Sega hakkliha, spinat ning läätsed kätega kausis.
5) Vormista palle ning pane oliiviõliga õlitatud küpsetusvormi.
6) Püreeri tomateid (mul läks 5 keskmise suurusega tomati tarvis) saumikseriga ning vala püree lihapallide peale.
7) Kata vormi ülevalt fooliumiga ning pane eelnevalt soojendatud 200 kraadi ahju, küpseta kuni pallid on valmis (kuskil 30 minutit).

Mu laps sööb need kätega, pluss lisan purustatud pall õhtupudru sisse :)


Teie,
V.O.


Kui kasutate minu retsepte, siis palun ka viidata mu blogile. Minu fotode kasutamine on keelatud, kui pole minuga teisiti kokkulepitud.

You Might Also Like

0 comments: