Retsept: lahtine pirukas kana, spinati ja šampinjonidega

11:37 AM Valerie Ohata 0 Comments



Spinati hooaeg on alanud! Mu vanemate suvilas on praegu tohutult palju spinati kasvanud, seega ma iga päev mõtlen uut rooga välja, mille sees oleks ka spinat. Näiteks üleeile tegin kartulipüreed ja juurde peekoni šampinjonide, spinati ja roheliste ubadega. Aga eile õhtusöögiks tegin sellist pirukat, nämma! Ülejäänud spinati kasutasin lapse lihapallide jaoks, retsepti saab natukene hiljem :)
Värske spinat ei oma sellist spetsiifilist lõhna, nagu külmutatud oma, kuid selle retsepti jaoks võib kasutada ka külmutatud spinati. Sinna sisse võib panna ka teisi meelepäraseid juurikaid. Spinat on väga tervislik ja rauarikas toit.

Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).

Facebooki leht: Body temperature
Instagram: Valerie Ohata

Koostisosad:

- 5 suurt šampinjoni
- 1 suur sibul
- värske või külmutatud spinat
- 500 gr kanafileed
- juust viilutatud või riivitud
- 1 pakk külmutatud lehttaigen
- maitseained ja õli

Valmistamine:

1) Jätta taigen mõneks tunniks toatemperatuuril.
2) Tükelda kana, seened, puhasta ja tükelda sibul.
3) Kuumuta pann, pane õli ja prae sibul, seened ja kana, lisa kätega rebitud spinat (või külmutatud spinat otse panni), prae 5-7 minutit kuni hakkab mahla tulema.
4) Lisa meelepärased maitseained (sool, pipar, karri, basiilik, oregano, tüümian jms, mina lisasin armeenia maitseained), sega ja jätta seda jahtuma.
5) Soojenda ahi 200 kraadini, õlita küpsetusvorm ning pane põhja lehttaigna lehed, tee ka väiksed ääred. Jätta üks leht alles, lõika see 4 triibuks kaunistamiseks.
6) Pane taigna peale kana köögiviljadega. Kana peale pane juustu, juustu peale pane taigna triibud.
7) Pane ahju ning küpseta kuni taigen muutub kuldseks.

Lõhn on super hea! Selline pirukas sobib kiireks lõunaks, õhtusöögiks või külaliste jaoks laua peale.


Teie,
V.O.


Kui kasutate minu retsepte, siis palun ka viidata mu blogile. Minu fotode kasutamine on keelatud, kui pole minuga teisiti kokkulepitud.

You Might Also Like

0 comments: