Retsept: küpsisekook kohupiimakreemiga

4:21 PM Valerie Ohata 0 Comments



Paar päeva tagasi käis sõbranna mu juures ja kuna kodus oli hapukoort, kohupiima ja küpsist, siis otsustasin esimest korda teha impoviseeritud küpsisekooki. Samuti tegelen tasapisi külmiku vabastamisega ja just võtsin eelmise aasta maasika toormoosi välja ja mõtlen nüüd välja, kuidas saaks seda kasutada. Segasin toormoosi koos hapukoore-kohupiimakreemiga ja tuli väga maitsev välja!
Mul oli kodus Kalevi sidrunimaitseliest küpsist ja see sobis väga hästi selle moosiga. Aga tegelikult võib kasutada ka teisi küpsiseid, teist moosi ka. Leidsin ka natukene tumeda ja valget šoksi ja kaunistasin sellega :)

Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).

Facebooki leht: Body temperature
Instagram: Valerie Ohata


Koostisosad:

- 2 pakki Kalevi sidrunimaitselist küpsist
- 200 g ricotta kohupiima
- 200 g hapukoort
- moos
- piim
- tuhksuhkur (vajadusel)
- valge ja tume šokolaad soovi korral kaunistamiseks

Valmistamine:

1) Sega kohupiim, hapukoor ja moos. Mul oli kodus maasika toormoos. Kui ei ole piisavalt magus, siis lisa ka tuhksuhkur.
2) Vala piim kaussi, kasta iga küpsis piima sisse.
3) Esimene kiht on küpsised, teine on kreem, kolmas jälle küpsised ja pealmine kiht on kreem.
4) Sula valge ja tume šokolaad eraldi mikrolaineahjus ning kaunista lusikaga. Kui šokolaadi ei ole, siis võib kaunistada küpsise puruga.
5) Pane külmkappi kuni kreem tahkeneb (miinimum paariks tunniks). Mulle maitses kõige rohkem järgmisel päeval.


Teie,
V.O.


Kui kasutate minu retsepte, siis palun ka viidata mu blogile. Minu fotode kasutamine on keelatud, kui pole minuga teisiti kokkulepitud.

You Might Also Like

0 comments: