Retsept: koorene lõhesupp spinatiga

11:54 AM Valerie Ohata 0 Comments



Ma teen suppe päris harva, ausalt öeldes. Mulle alati tundus, et supi tegemine võtab tohutult palju aega. Kui tõsi see on? Tegelikult ei ole. Eile tegin lõunaks sellist suppi, aega võtis umbes 30-40 minutit aga tulemus on väga hea! Nagu ma juba varem ütlesin, praegu püüan teha toitud, mille sees oleks spinat, kuna mul on seda päris palju kodus. Täna on jälle spinati päev ja pean mõtlema midagi uut välja :) Proovige ka teie.
Kõik kogused on umbkaudsed, ma pole need mõõtnud ja valmistasin tunde järgi. Kui vett on liiga palju, siis saab alguses üleliigset välja valata.
Supi juurde tegin juustusaiad, mille retsepti postitan täna :) See kord pilte tehtud telefonist, kuna olen kokkanud vanemate juures ja ei võtnud fotokas endaga kaasa.


Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).

Facebooki leht: Body temperature
Instagram: Valerie Ohata

Koostisosad:

- 500 g kartuleid
- 1 porrulauk
- 1 sibul
- 1 porgand
- 4 L vett
- 150 gr sulatatud juustu (mina kasutasin Merevaik)
- 150 ml vahukoort
- 200-300 g lõhet
- spinat värske
- maitseained ja õli praadimiseks

Valmistamine:

1) Puhasta kartulid, porgand, sibul.
2) Tükelda kartul, sibul ja porrulauk. Riivi porgand.
3) Tükelda lõhefilee.
4) Pane vesi keema, lisa sinna kartul ja porrulauk.
5) Prae panni peal sibul koos porgandiga kuni see muutub kuldseks.
6) Lisa sibul porgandiga kartuli juurde ning keeda kuni kartul muutub pehmeks.
7) Lisa sulatatud juust ning vahukoor ning keeda 1-2 minutit kuni juust sulab.
8) Lisa lõhefilee ning kätega rebitud spinat, lisa maitseained ning keeda 5-7 minutit.

Nii lihtne ja maitsev see supp ongi!


Teie,
V.O.


Kui kasutate minu retsepte, siis palun ka viidata mu blogile. Minu fotode kasutamine on keelatud, kui pole minuga teisiti kokkulepitud.

You Might Also Like

0 comments: