Laste retsept: Kinoa köögiviljadega

12:17 PM Valerie Ohata 0 Comments



Kas te olete varem söönud kinoad? Kui ei, siis on aeg hakkata, kuna kinoa on supertoit, mis sisaldab ohtralt rauda, valke, kaltsiumi, magneesiumi, B2 vitamiini ja E-vitamiini. Kinoa on gluteenivaba ja sobib hästi ka väikestele lastele. Nagu ma rääkisin, minu pojal tuvastati tugev aneemia ja pidime muutma tema söömisharjumusi ja lisama menüüsse rauarikad toitud, seega kinoa on tema toidulaual miinimum kord nädalas.
Kinoad ostan Rimist, Maximast, Selverist (vaatan, kus parasjagu allahindlused on, kuna kinoa ei ole eriti odav). Kinoaga sobivad hästi igasugused juurviljad ja liha ning kala.
Kogused ma ei kirjuta meelega, kuna ise teate, palju teie laps suudab ära süüa või kui paljudele inimestele teete süüa.

Laktoosi-, piimavalgu-, muna-, jahu-, suhkru- ja soolavaba. Vegan.


Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).

Facebooki leht: Body temperature
Instagram: Valerie Ohata


Koostisosad:

- valge kinoa
- vesi
- maguskartul (bataat)
- värske kapsas
- spargelkapsas (brokoli)
- lillkapsas
- oliiviõli

Valmistamine:

1) Loputa kinoa külmas vees.
2) Pane kinoa potti ja lisa vett (1 osa kinoa kohta 2 osa vett), kata kaanega, keeda 15-20 minutit kuni kinoa imendub vett ja muutub poolläbipaistvaks (näete ka valget "saba").
3) Puhasta maguskartul, tükelda kõik köögiviljad ja pane potti koos veega keema kuni köögiviljad muutuvad pehmeks (15-20 minutit).
4) Vala üljäänud vesi ära ning sega kinoa köögiviljadega, lisa ka natukene oliiviõli.


Teie,
V.O.


Kui kasutate minu retsepte, siis palun ka viidata mu blogile. Minu fotode kasutamine on keelatud, kui pole minuga teisiti kokkulepitud.

You Might Also Like

0 comments: