Retsept: juustusaiad

12:30 PM Valerie Ohata 0 Comments



Eelmise supi kõrvale tegin selliseid lihtsaid juustusaiakesi, kuna kodus oli ohtralt juustu. Ma ausalt improviseerisin, ei teadnud, mis tuleb välja aga isa, kelle jaoks tegin lõunasööki (ta oli mul 2 nädalat teises riigis ja tahtsin tema tagasitulekuks midagi head teha), kiitis heaks :)
Kõige parem on neid süüa soojana!
See kord pilte tehtud telefonist, kuna olen kokkanud vanemate juures ja ei võtnud fotokas endaga kaasa.


Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).

Facebooki leht: Body temperature
Instagram: Valerie Ohata

Koostisosad:

- külmutatud pärmi-lehttaigen võiga
- 1 muna
- riivitatud juust

Valmistamine:

1) Jäta taigen mõneks tunniks toatemperatuuril.
2) Venita iga taina leht kätega horisontaalselt ja vertikaalselt ning lõika kaheks osaks (pikuti).
3) Klopi muna ning määri taina triibud munaga.
4) Pane triibu peale juustu ning keera taigen nii, et juust jääks sissepoole. Tee meelepärane vorm, mina tegin südamed. Kui jääb muna üle, siis võib määrida saiad ka pealt.
5) Pane eelnevalt soojendatud 200 kraadi ahju 5-7 minutiks, kuni saiad muutuvad kuldseks.


Teie,
V.O.


Kui kasutate minu retsepte, siis palun ka viidata mu blogile. Minu fotode kasutamine on keelatud, kui pole minuga teisiti kokkulepitud.

You Might Also Like

0 comments: