AliExpress arvustus: kunstlavendel

8:46 PM Valerie Ohata 0 Comments



Vabandan, et mind mõni aeg siin ei olnud, olen haige ja siiamaani võitlen haigusega, seega ei kirjutanud midagi. Kuid täna tahaks jälle näidata teile asju, mida olen tellinud AliExpressist. Kusjuures olen juba 4 aastat tellinud sealt ja olen AliExpressi ja iTao verifitseeritud blogija (augustis saab juba aasta aega, kui olen seal blogiga alustanud), seega saate näha mu postitusi AliExpressi mobiilses rekenduses "Blogger pick" kategooria all :)
Aga nüüd ühe lilla värvi kunstlavendli ülevaade.
Ma jumaldan lavendlit! Lõhna ja väljanägemist.. Proovin igal pool lavendlist tehtud magustoitu ja ostan ka lavendlilõhnalist kosmeetikat. Suvel ostan päris lavendlit koju aga mingi aeg tagasi märkasin kunstlavendlit, mida kasutatakse piltide jaoks ja otsustasin ka endale soetada, hind oli ka väga adekvaatne :)

Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).

Facebooki leht: Body temperature
Instagram: Valerie Ohata


Tellimus tuli 2 nädalaga, tracking number ei olnud jälgitav. Lavendel oli pandud pooleks ning pakitud kotti, transportimisel ei saanud viga. Vars ja oksad painduvad. Lavendel on mitmes värvis, kuid kõik on kaetud puudriga, see annab õrna ja realistliku efekti. Algusest mõtlesin puudri maha pesta, kuna see lihtsalt pudenes maha, kuid lugesin AliExpressis kommentaare ja seal kirjutati, et ilma puudrita lavendel ei näe nii hea välja, seega ma raputasin seda korralikult ja nii ta jäi. Kvaliteediga olen väga rahul selle raha eest :)

🎵Tuju: the GazettE - Guren (oi, kui palju selle gruppiga seotud mälestusi mul on!)

Link: lavendel

Minu iTao blogi (vene keeles, kuid saab ka inglise keelde tõlkida): blogi

Teie,
V.O.


Minu fotode kasutamine on keelatud, kui pole minuga teisiti kokkulepitud.

You Might Also Like

0 comments: