Laste retsept: kuskuss köögiviljadega

9:14 PM Valerie Ohata 0 Comments



See toit sobib mitte ainult täiskasvanutele aga ka väikestele lastele. Kuskuss on Aafrika nisutang, mis on tehtud durumjahust ja veest. Valmib see kiiresti ja maitseb väga hästi. Kui teen seda lapsele, siis ei lisa soola, ainult oliiviõli. Kui täiskasvanutele, siis lisage sool juba köögiviljade keetmise ajal ja kui kuskuss on valmis, siis lisage kas oliiviõli või koorevõi. See kord täiskasvanute portsjooni proovisin lisada õli, milles hoitakse päikesekuivatatud tomate, tulemus oli väga hea! Lisasin ka tükeldatud päikesekuivatatuid tomate, nämma! Minu lapsele väga maitseb kuskuss, proovige ka teie!
Kuskussi võib lisada meelepärased köögiviljad, näiteks kapsas, sibul, suvikõrvits, baklažaan, küüslauk, lillkapsas, oad jne. Samuti teen lapsele kuskussi lõhega.


Laktoosi-, piimavalgu-, muna-, jahu-, suhkru- ja soolavaba. Vegan.


Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).

Facebooki leht: Body temperature
Instagram: Valerie Ohata

Koostisosad:

- kuskuss (mina ostan Rimist Zara firma oma)
- kõrvits (mina kasutan Hokkaido kõrvitsa, mida müüakse Rimis)
- maguskartul (bataat)
- brokkoli
- oliiviõli või koorevõi

Valmistamine:

1) Vala vesi potti (vee hulk sõltub mitu inimestele teete, näiteks ainult lapsele aitab 500 ml), tükelda kõrvits, maguskartul ja brokkoli, pane vette, keeda suurel kuumusel 5-7 minutit.
2) Lisa keeva vette kuskussi (kuskussi hulk sõltub jällegi vee hulgast. Vett peab natukene jääma peale kuskussi lisandumist. Näiteks 500 ml vee kohta lisa umbes 100-120 gr kuskussi) ja lülita pliit välja.
3) Katta pott kaanega ja lase kuskusil vett sisse imenduda kuskil 10 minutit.
4) Kui kuskuss on valmis, siis lisage õli/või ja segage.


Teie,
V.O.


Kui kasutate minu retsepte, siis palun ka viidata mu blogile. Minu fotode kasutamine on keelatud, kui pole minuga teisiti kokkulepitud.

You Might Also Like

0 comments: