Laste retsept: beebikaeraküpsised

11:21 AM Valerie Ohata 0 Comments



Kaeraküpsised, mis sobivad beebidele ja väikestele lastele.
Tere hommikust! Täna hommikul tegin selliseid super lihtsaid beebiküpsiseid. Need sobivad ka nendele, kellel on lehmapiima- ja munaallergia, ei sisalda suhkrut ega soola. Vaja läheb ainult kaerahelbeid ja banaane.

Laktoosi-, piimavalgu-, muna-, jahu-, suhkru- ja soolavaba. Vegan.

Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).

Facebooki leht: Body temperature
Instagram: Valerie Ohata


Koostisosad:

- 200 gr kaerahelbeid (mul oli kodus Veski Mati kaera- ja riisihelbed, kasutasin seda)
- 3 banaani (parem juba natukene üleküpsenud)

Valmistamine:

1) Sega kaerahelbed ja banaanid saumikseriga kuni mass muutub ühtlaseks ja kreemjaks.
2) Katta ahjuplaadi küpsetuspaberiga ning pane massi lusikaga välja. Kujunda massi nii, nagu sulle meeldib.
3) Pane küpsised 180 kraadi sooja ahju ja küpseta ~20 minutit (sõltub ahju võimsusest), kui küpsised muutuvad kuldsadeks, siis on aeg need välja võtta.

Nii lihtne see ongi! Lastele kindlasti meeldib selline maius :)


Teie,
V.O.


Kui kasutate minu retsepte, siis palun ka viidata mu blogile. Minu fotode kasutamine on keelatud, kui pole minuga teisiti kokkulepitud.

You Might Also Like

0 comments: