Kakaovõi nagu lapsepõlves? Leidsin!

5:46 PM Valerie Ohata 0 Comments



Tere-tere! Võib olla kõikidel on olemas lapsepõlvemälestused ja tavaliselt me assotsieerime neid mingisuguste asjadega. Üks minu lapsepõlvemälestusest on kakaovõi, mida ma lihtsalt jumaldasin. Mäletan siiamaani pakendit: pruun pakend väikse poisiga, kelle peal oli nokamüts. Kas mäletate? Kui jah, siis mul on teile hea uudis: ma leidsin kakaovõid! Loomulikult pakend ei ole sama aga maitse on küll. Kust saab siis seda osta?

Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).

Facebooki leht: Body temperature
Instagram: Valerie Ohata


Osta saab Cash&Carry Promo poest, mis asub Peterburi tee 61, veebilehekülg: https://www.sanitex.ee/
See on hulgimüügi pood aga sealt saavad osta mitte ainult firmad, kuid ka eraisikud. Selleks, et poest osta, on vaja võtta infolauast ühekordset kliendikaarti, infolaud asub sissepääsust vasakul, kaardid on kohe laua peal. Kaardi on vaja anda kassiirile enne maksmist. Pange tähele, et mõnede toodete hinnad kehtivad ainult juhul, kui ostate 2 või rohkem tk, sellest on kirjas ka hinnasildil: "ostes 2 tk või rohkem".
Kakaovõi asub parem kätt külmas toas, kus asuvad piima- ja lihatooted. Üks tk maksab 1.51€, pakk on 175 gr.

Kui teil pakub see pood huvi, siis võin järgmisel korral, kui lähen sinna poodi, teha mõned pildid ja rääkida lähemalt sellest, mida seal müüakse.


Teie,
V.O.


Minu fotode kasutamine on keelatud, kui pole minuga teisiti kokkulepitud.

You Might Also Like

0 comments: