AliExpress arvustus: elegantne naiselik käevõru U7 poest

10:34 AM Valerie Ohata 0 Comments


Naiselik käevõru kuldsa värvi U7 poest.

Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).

Facebooki leht: Body temperature
Instagram: Valerie Ohata


Tellimus tuli 3 nädalaga, oli saadetud tähitud postiga. Käevõru oli paki sees, pakk karbis ja kaasa ka tuli sametist must kotike ning flaer. Käevõru on kuldsa värvi, uhel poolel on 5 kivikest. Kivikesed ei ole lamedad. Käevõru on ovaalne, et pusida käe peal. Et seda lahti teha, on vaja tõmmata ülemist osa õranlt enda poole. Ainuke asi, mida ma leidsin, on ebatasane pind mõndades kohtades aga seda ei ole niimodi silmaga näha, muid defekte ei leidnud.
Pildi pealt käevõru tundus massiivne aga tegelikkus on väga õrn ja elegantne :)

🎵Tuju: Kesha - Crazy Kids

Link: käevõru

Minu blogi itao.com (vene keeles, kuid saab jälgida ka minu AliExpressi profiili inglise keeles): blogi

Teie,
V.O.


Minu fotode kasutamine on keelatud, kui pole minuga teisiti kokkulepitud.

You Might Also Like

0 comments: