AliExpress arvustus: mullitav näomask Bioaqua

12:27 PM Valerie Ohata 0 Comments



Kui soovite ka edaspidi jälgida uusi postitusi, siis jälgige mu blogi Facebooki lehe kaudu (pange Like Body temperature lehele) või vajutage "Follow" parempoolses lahtris (jälgimine läbi Gmail).

Facebooki leht: Body temperature
Instagram: Valerie Ohata

Mullitav mudanäomask Bioaqua.
Tellimus tuli 1 kuuga, oli pakitud turvaümbrikusse. Mask oli karbi sees, karp on kiles ja kleepsudega, mis tõestavad, et maski ei ole enne kasutatud. Karp oli heas korras ja purk oli terve. Koostisosad on kirjas nii hiina, kui ka inglise keeles. Kaasa ka tuleb üks spaatel. Mask lõhnab hästi, hästi õrn magus lõhn. Näeb välja nagu paks kreem, on lihtne näo peale kanda. Pange kreemi mitte õhukese ega paksu kihina. Ühe minuti pärast mask hakkab mullitama ja meeldivalt kõdistama näonahka. Mulle väga meeldis see kõdistav efekt, terve nägu on hiljem vaha täis :)

Maha pesemine on lihtne, pärast on näonahk hästi pehme ja mulle tundus, et mask samuti valgendab nahka. Ei oska öelda, kui tõhus see mask probleemse näonaha korral, seda oskab öelda inimene, kellel on selliseid nahaprobleeme ja peale pikka kasutusaega aga mulle isiklikult see mask meeldis selle poolest, et ennast kord-kaks nädalas hellitada.

🎵Tuju: Swedish House Mafia - Antidote

Link: mask


Teie,
V.O.


Minu fotode kasutamine on keelatud, kui pole minuga teisiti kokkulepitud.

You Might Also Like

0 comments: